Cultuurcampagne 'Kom over de IJssel' gelanceerd

Cultuurcampagne 'Kom over de IJssel' gelanceerd

De aankomende weken zult u 'm ongetwijfeld voorbij zien of horen komen: 'Kom over de IJssel, voor een wereld vol cultuur'. Met een crossmediale campagne worden bezoekers verleid tot een bezoek aan onze prachtige provincie, met bijzondere cultuurparels.

Over de IJssel vind je het beste wat Nederland te bieden heeft: stad in land én land in stad. Voor mensen die geen vluchtig vermaak zoeken maar gedenkwaardige, bijzondere ervaringen. Over de IJssel is bijzonder door de combinatie van unieke historische steden en authentiek landleven. Het Twents Bureau voor Toerisme en MarketingOost laten zien wat de toeristische regio’s in Overijssel dit najaar in huis hebben voor een dag- of meerdaags bezoek. Volop cultuur, heerlijk fietsen en genieten van streekproducten, over de IJssel is het allemaal te vinden.

Via een cultuurspecial in de Volkskrant en een grootschalige online campagne is het bereik enorm. Redactionele artikelen op Libelle.nl, Margriet.nl en Nouveau.nl, bannercampagnes bij de landelijke dagbladen en regionale omroepen, Facebook advertising, Google Adwordscampagnes, een winactie etc.

Via STER worden de aankomende twee weken ook  radio- en tv commercials (STER) ingezet. Via regionale radiozenders en landelijke TV verspreiden wij deze boodschap:

 

Deze campagne is een samenwerking tussen MarketingOost en Twents Bureau voor Toerisme. Voor meer informatie, ga naar www.komoverdeijssel.nl

 

Publicatiedatum: woensdag 30 september 2015