Nu online: Zipp! Hét online magazine over kamperen in Vechtdal Overijssel!

Nu online: Zipp! Hét online magazine over kamperen in Vechtdal Overijssel!

Linda, Matthijs en Jan  hebben  al een tijdje hun eigen glossy. En in de VS, Groot-Brittannië en Canada kan iedereen nu zijn eigen tijdschrift uitgeven. ‘Dát kunnen wij ook!’: Vechtdal Marketing is zelf in de stoel van de uitgever geklommen en lanceert: Zipp, hét online magazine over kamperen in Vechtdal Overijssel.

Alle communicatie inspanningen over Vechtdal Overijssel zijn te vinden op de website www.vechtdaloverijssel.nl. Een goed middel (alles is er op te vinden), maar geen wervingsmiddel. Om meer relevantie, emotie en sfeer te kunnen toevoegen omtrent kamperen in Vechtdal Overijssel  is gekozen voor een online digitaal magazine: Zipp.

Een magazine waarbij de inhoud is gebaseerd op ervaringen van kampeerders, leuke wetenswaardigheden over kamperen, handige kampeertips, heerlijke camping recepten, een kijkje achter de schermen bij campings en nog veel meer leuke inspirerende artikelen over kamperen en in het bijzonder in Vechtdal Overijssel. Hiermee worden tijdig de campings in Vechtdal Overijssel onder de aandacht gebracht bij het oriënterend publiek, door meer beleving toe te voegen. "Van de online bezoeker op www.zippvechtdal.nl hopen wij nóg sneller een fysieke bezoeker van Vechtdal Overijssel te maken. Ook op het gebied deelbaarheid biedt een online magazine meer mogelijkheden waardoor we meer contactmomenten hebben met ons publiek", zegt Tamara Toering, merkleider Vechtdal Marketing.

Kamperen in Vechtdal Overijssel
In Vechtdal Overijssel beleef je het gave gevoel van écht kamperen: de mogelijkheid om elke dag iets anders te doen zodra je je tent/caravan uit stapt. Op avontuur met de boswachter, driemaal over de kop in het attractiepark, kanovaren, kaasmaken of als echte wolven struinen door het bos. Kortom, mogelijkheden genoeg om tijd door te brengen met het hele gezin! Kom ook kamperen in Vechtdal Overijssel. Laat je inspireren: www.zippvechtdal.nl

Publicatiedatum: woensdag 18 februari 2015