Overig nieuws

Manifest 'Heerlijk en Gastvrij Overijssel 2.0'

De afgelopen jaren heeft MarketingOost zich sterk gemaakt voor het profileren en vermarkten van de toeristische regio’s in Overijssel. Met het Marketing Impuls Toerisme Overijssel (MITO) is in samenwerking met het Twents Bureau voor Toerisme en in opdracht van de provincie Overijssel een marketingimpuls gegeven aan de vrijetijdseconomie. 

Eind 2015 lopen de provinciale investeringen in de vrijetijdseconomie af. Wat ons en vele partners betreft, gebundeld in Gastvrij Overijssel, houdt het hierbij niet op. Op initiatief van onder meer Recron, VNO-NCW, Koninklijke Horeca Nederland en MarketingOost is het manifest ‘Heerlijk en Gastvrij Overijssel 2.0’ opgesteld. Zo doen we gezamenlijk een oproep om te blijven investeren in de provinciale vrijetijdssector. Het manifest wordt op 16 februari overhandigd aan Gedeputeerde van de Provinciale Staten Eddy van Hijum en de overige lijsttrekkers van de provinciale statenverkiezing.