Onderzoek op maat: EcoWaterLiner

Onderzoek op maat: EcoWaterLiner

Aanleiding

Meten is weten. Of het nu gaat om een kwantitatief of kwalitatief onderzoek, een  face to face of online enquête, een consumenten- of ondernemerspeiling, wij putten graag uit onze ervaring om samen tot een onderzoek op maat te komen. Zo is voor de EcoWaterLiner een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd, om te onderzoeken wat de gebruikerservaringen zijn van deze nieuwe watertaxi.

Doel

Doel van het onderzoek is inzicht te krijgen in de bekendheid van de EcoWaterLiner, de gebruikers, hoe ze de EcoWaterLiner waarderen en de communicatie omtrent deze watertaxi. 

Actie

De methode is afhankelijk van het type onderzoek. Voor het tevredenheidsonderzoek hebben wij digitaal en in het veld enquêtes afgenomen. Daarbij zijn we een samenwerking aangegaan met de schippers van de EcoWaterLiner. 

Resultaat

Het resultaat is een bondige rapportage over het profiel, gedrag en de tevredenheid van de gebruikers van de EcoWaterLiner.