Stadsfestival Zwolle

Stadsfestival Zwolle

Aanleiding

Voor de IJsseldelta is in 2014 de campagne “Ontdek de IJsseldelta; Nederland in het klein” opgezet. Met deze campagne worden de diverse thema’s binnen het merk IJsseldelta uitgelicht (varen, fietsen, wandelen en de drie Hanzesteden). Dit doen we door 4 grote evenementen (met en nationaal en/of internationaal karakter) nóg meer uit te dragen en te promoten. De evenementen die gepromoot worden zijn: Sail Kampen, Sleepbootdagen in Zwartsluis, Stadsfestival in Zwolle en Kerst in oud Kampen. Tijdens de evenementen heeft IJsseldelta Marketing een eigen kraam met promotiemateriaal. Zodra de bezoekers aanwezig zijn in Zwolle, wijzen we ze op de vele mogelijkheden van de prachtige IJsseldelta in de hoop dat ze hun verblijf verlengen, of (vaker) terugkomen

Doel

Het doel van de Campagne “Ontdek de IJsseldelta; Nederland in het klein” is het creëren van naamsbekendheid met als hoofddoel de economie in het gebied te versterken.

Actie

Teveel om op deze pagina te noemen, dus hebben we dat in een document gestopt. Bekijk hier de acties voor het Stadsfestival.

Resultaat

Ruim 150 deelnemers aan de Hanzecruise.

Verdere resultaten worden momenteel onderzocht