Fill 1 Fill 1

MarketingOost wint voor de 5e keer internationale awards

Group 10 10 december 2021

MarketingOost wint met Cowfluencer Liesje22 de X Festival Awards 2021 in de categorie “People’s Choice Awards”. Vorig jaar wist zij 4 Lovie Awards binnen te slepen, waaronder 2 voor Liesje22. En ook dit jaar blijft de case hoge ogen gooien bij het internationale publiek. De luchtige boodschap die Liesje22 bracht in een taaie crisistijd maakt de campagne tot een geliefde case.

Over Liesje22

De uitbraak van het coronacrisis beïnvloede vorig jaar het werk van de regio- en stadsmarketeers sterk. Ook bekende influencers, die MarketingOost regelmatig inzet, moesten zoveel mogelijk thuis blijven en konden de provincie niet promoten. Bureau Lemon Scented Tea haalde daarom voor MarketingOost Liesje22 van stal. De fotogenieke koe trok samen met natuurfotograaf Vincent Croce heel Overijssel door en trok wereldwijd de aandacht. Liesje trok meer dan anderhalf miljoen kijkers naar de oostelijke provincie. Ook de traditionele media besteedde veel aandacht aan de cowfluencer.

Bekijk hier de video van deze case.

Over de awards

X Festival Awards 2021 wordt georganiseerd door Digital Tourism Think Tank. Een internationaal netwerk van destinatiemarketingorganisaties (waaronder MarketingOost) waarin kennis en inspiratie wordt uitgewisseld over de travel branche.

Wellicht ook interessant

Nieuws
Twentse campings enorm gestegen in populariteit
Nieuws
Genomineerd voor de Global Content Award
Contact
Fill 1
Niks missen?Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief

En wij houden je op de hoogte van de het laatste nieuws uit de regio.