Wijze lessen uit het oosten
Van internationale trends in coronatijden tot praktische tips om de coronatijd door te komen. Alles kwam aan bod in de MarketingOost Symposiumweek. We kijken terug op een zeer inspirerende week en bedanken alle ondernemers en instellingen die hebben meegewerkt om de Symposiumweek mogelijk te maken. Noaberschap ten top! Heeft u onze inspiratiepraat, locatiepraat of de MarketingOost Symposiumshow nog niet gezien? Geeft niets! U kunt het allemaal thuis op de bank terugkijken via onze website marketingoostsymposium.nl.
De komende weken publiceren we via onze communicatiekanalen nog meer tips van ondernemers via blogs. Het gaat over nieuwe businessmodellen, kracht van samenwerking en omdenk-tips in tijden van corona.
Blogs met omdenktips van vrijetijdondernemers
- Blog 1: Arie Willem Vermeij van Restaurant De Fanfare en Witte Hoeve, Giethoorn met 'Bereid je voor op meerdere scenario's'
- Blog 2: Margé Hans van Restaurant De Rheezerbelten met 'In crisisperiodes heb je elkaar nodig'
- Blog 3: Judith Elders van Evenementenbureau De Meisjes van Plezier met ‘Volg je hart en zit niet stil’
- Blog 4: Natasja Martin van VechtdalExpress/Somerwende met ‘Praten over een halfvol glas brengt creativiteit op gang’
- Blog 5: Mart Groenman van Three Musketiers/'t Neutje met ‘Horecamensen zijn flexibel en schakelen snel als het moet’
We hopen u te inspireren om aan de slag te gaan met aanbodontwikkeling. We kunnen u helpen om uw idee tot businesscase (en bijvoorbeeld subsidieaanvraag) te ontwikkelen, op basis van gebiedsvisies en data en onderzoek. Neem contact met ons op om mogelijkheden te bespreken!