Verrijkt worden door campagne Overijssel

 Overijssel. Overheerlijk On-Nederlands.   Met deze slogan wordt heel Overijssel toeristisch op de kaart gezet.

 Is dìt Nederland?

Stad en land, cultuur én natuur. Waar andere provincies vaak bekend staan om één eigenschap, heeft Overijssel een ongelooflijk divers en onbekend aanbod. “Is dìt in Nederland?!” Jazeker.  Het aanbod van Overijssel is vaak on-Nederlands en wordt daardoor het ontdekken waard.   Als het even kan, willen we verrijkt worden.  We nemen er voor vrij en gaan er voor op vakantie.   Ontdekken en onderzoeken!  Dingen zien, die we nooit eerder zagen. Versteld staan van de rijke geschiedenis. We gaan er de grens voor over!  Waar de cultuur anders is, het landschap adembenemend en de smaken onbekend.  Maar voor iedereen die verrijking zoekt heeft Overijssel goed nieuws:  Je vindt het gewoon in eigen land. 

Overijssel. Overheerlijk On-Nederlands. 

 Hiermee wordt de VisitOost campagne de komende jaren ingestoken. Tezamen met mooie tegenstellingen in teksten maken dit creatieve idee. De insteek is de verrassende kant van Overijssel te laten zien. Het concept legt de nadruk op bijzondere Overijsselse brand assets en prikkelt de doelgroep met nieuwe wetenwaardigheden over een vakantie in Overijssel.   Benieuwd naar voorbeeld uitingen? Bekijk de lanceringsvideo van de campagne.   

Visitoost.nl staat boordevol aantrekkelijke cultuur-, uitgaans- en verblijfstips.