MarketingOost aanwezig bij IMM en ITB Berlijn

MarketingOost aanwezig bij IMM en ITB Berlijn

MarketingOost en Hanzesteden Marketing zijn van 3 t/m 8 maart 2020 aanwezig tijdens de International Media Marketplace  (IMM) en InternationaleTourismus Börse (ITB) in Berlijn. Samen met  Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen   worden  beide provincies en de Gelderse en  Overijsselse    Hanzesteden vertegenwoordigd onder de noemer Visit The Other Holland.   
NBTC Holland Marketing staat samen met meer dan 62 partners op op ’s werelds grootste travel trade beurs in Berlijn. Tijdens de ITB brengen de Nederlandse partners in de Holland stand het toeristische aanbod van Nederland onder de aandacht.  

Travmedia International Media Marketplace (IMM)
IMM is  opgericht als het belangrijkste evenement in de sector voor de media om de reis- en toerismemerken te ontmoeten. Exposanten genieten elk van een speciale branded table waar ze top reisjournalisten, redacteuren en omroepen kunnen ontmoeten om hun nieuws, evenementen en ontwikkelingen te bespreken. Een eendaagse netwerk- en relatie-opbouwende ultieme mogelijkheid voor journalisten en reis- en toerismemerken.   Gelderland en Overijssel vertegenwoordigen  dinsdag 3 maart  de 9 Overijsselse en Gelderse Hanzesteden en   beide regio's onder de noemer Visit The Other Holland

Internationale Tourismus  Börse (ITB) 
Van 4 tot en met  8  maart 2020 vindt dé vakbeurs op het gebied van reizen en toerisme ITB Berlijn plaats.  Marketingorganisatie NBTC Holland Marketing presenteert Nederland met in totaal ongeveer 62 partners. Meer dan 180 landen presenteren hun product tijdens de ITB Berlin en is daarmee de grootste travel trade beurs ter wereld. Op de beurs zijn rond 1.000 Qualified Buyers aanwezig, meer dan 28.000 Convention bezoekers, rond 60.000 privé bezoekers en meer dan 109.000 trade bezoekers. Het is een uniek netwerk moment met wereldwijde bezoekers.

 MarketingOost /Hanzesteden Marketing is samen met Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) aanwezig in de Holland stand (hal 10.2, standnummer 102) van Marketingorganisatie NBTC op de vakdag en dagen dat de beurs is geopend voor de reisindustrie. 

Publicatiedatum: maandag 3 februari 2020