MarketingOost op ITB

MarketingOost op ITB

MarketingOost en Hanzesteden Marketing zijn aanwezig tijdens de InternationaleTourismus-Börse (ITB) in Berlijn in de Holland stand van Marketingorganisatie NBTC.   

 Van 6 tot en met 10 maart 2019 vindt dé vakbeurs op het gebied van reizen en toerisme ITB Berlijn plaats. Marketingorganisatie NBTC Holland Marketing presenteert Nederland met in totaal ongeveer 60 partners. Meer dan 180 landen presenteren hun product tijdens de ITB Berlin en is daarmee de grootste travel trade beurs ter wereld. Op de beurs zijn rond 1.000 Qualified Buyers aanwezig, meer dan 28.000 Convention bezoekers, rond 60.000 privé bezoekers en meer dan 109.000 trade bezoekers. Het is een uniek netwerk moment met wereldwijde bezoekers.

 MarketingOost is aanwezig op de dagen dat de beurs is geopend voor de reisindustrie.

Op de foto Elizabeth Stoit, Brand Manager Hanzesteden

Publicatiedatum: dinsdag 29 januari 2019