Bibliotheek

Factsheet Online Marketing in Duitsland
Publicatiedatum | maandag 3 september 2018 |
Regio(s) | Overijssel, Gelderland |
Auteur(s) | Euregio |
bekijk / download deze publicatie >
Beknopte samenvatting
Euregio, het samenwerkingsverband tussen MarketingOost, Provincie Gelderland en de Duitse gebieden Niedersachsen en Nordrhein-Westfalen, heeft overeenkomsten en verschillen tussen het zoekgedrag en effectiviteit van online marketing tussen Nederlanders en Duitsers in kaart gebracht.
Dit is overzichtelijk weergegeven in de actuele 'factsheet Online marketing in Duitsland'. Deze is bedoeld voor ondernemers en marketeers die zich bezig houden met de Duitse markt. Bekijk voor algemene informatie ook eens de factsheet Marktinformatie Duitsland.
Deze en andere factsheets worden uitgebracht in het kader van het project Grenzeloze Toeristische Innovatie (GTI). Dit is een gezamenlijk INTERREG V A-project van toeristische organisaties uit Emsland, Grafschaft Bentheim, Münsterland, Osnabrücker Land, Gelderland en Overijssel, onder het leadpartnerschap van Euregio. Belangrijk onderdeel van het project is marktonderzoek en de beschikbaarstelling van grensoverschrijdende data aan de toeristische sector. Doel van deze activiteiten is het aantrekken van meer gasten uit het buurland en concrete ondersteuning van toeristische bedrijven hierbij.