Bibliotheek

Factsheet Online Marketing in Duitsland

Factsheet Online Marketing in Duitsland

Publicatiedatum maandag 29 mei 2017
Regio(s) Overijssel, Gelderland
Auteur(s) Euregio

bekijk / download deze publicatie >

Beknopte samenvatting

Euregio, het samenwerkingsverband tussen MarketingOost, Provincie Gelderland en  de Duitse gebieden Niedersachsen en Nordrhein-Westfalen,  heeft  overeenkomsten en verschillen tussen het zoekgedrag en effectiviteit van online marketing tussen Nederlanders en Duitsers in kaart gebracht. Dit is overzichtelijk weergegeven in een factsheet. Deze is bedoeld voor ondernemers  en marketeers die zich bezig houden met de Duitse markt.  Bekijk voor algemene informatie ook eens de factsheet  Marktinformatie Duitsland

Deze  en andere factsheets worden uitgebracht in het kader van het project  Grenzeloze Toeristische Innovatie (GTI). Dit is een gezamenlijk INTERREG V A-project  van toeristische organisaties uit  Emsland, Grafschaft Bentheim, Münsterland, Osnabrücker Land, Gelderland en Overijssel, onder het leadpartnerschap van Euregio.  Belangrijk onderdeel van het project is marktonderzoek en de beschikbaarstelling van grensoverschrijdende data aan de toeristische sector.  Doel van deze activiteiten is het aantrekken van meer gasten uit het buurland en concrete ondersteuning van toeristische bedrijven hierbij.  

bekijk / download deze publicatie >