Bibliotheek

Inventarisatie sociale media gastvrijheidsbranche
Publicatiedatum | vrijdag 1 april 2011 |
Regio(s) | Nederland |
Auteur(s) | Innovatielab samenwerkingsverband: HSMAI, NBTC en NHTV |
bekijk / download deze publicatie >
Beknopte samenvatting
Dit initiatief van Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI), het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) en NHTV met steun van het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie, heeft als doel antwoord te vinden op de vraag:
Hoe kan de gastvrijheidsindustrie nieuwe en sociale media inzetten om de (inter) nationale toerist/gast te bereiken?
De eerste stap in het onderzoek is het inventariseren van het huidige aanbod van nieuwe en sociale media binnen de gastvrijheidindustrie en de vraag naar de inzet van nieuwe en sociale media vanuit de consument. Voor deze inventarisatie is gebruik gemaakt van bestaande bronnen en is een aantal onderzoeken uitgevoerd.