Bibliotheek
.jpg)
Voorpublicatie fiets- en wandelconsumentenonderzoek
Publicatiedatum | woensdag 1 juli 2015 |
Regio(s) | Overijssel |
Auteur(s) | MarketingOost Kennis, Innovatie en Productontwikkeling |
bekijk / download deze publicatie >
Beknopte samenvatting
Doel van het programma Kwaliteitsimpuls Routestructuren is het versterken van de belevings-kwaliteit van de routenetwerken en het – via de regio’s – structureel in de markt zetten van het Overijsselse fiets- en wandelproduct. Kennis van het thema én van de potentiele doelgroepen is hierbij van essentieel belang. In deze voorpublicatie een overzicht van de eerste resultaten van het fiets- en wandelconsumentenonderzoek. In het voorjaar van 2015 hebben 3.217 Nederlanders deelgenomen aan dit consumentenonderzoek van MarketingOost Kennis, Innovatie en Productontwikkeling.
De complete rapportage en een factsheet fietsen en wandelen verschijnen medio augustus. Vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op! info@marketingoost.nl of 038-4686651.