Lancering campagne “Pak je rust”

Lancering campagne “Pak je rust”

Joint promotion zet de regio landelijk op de kaart

Donderdag 7 april is de campagne “Pak je rust” gelanceerd bij Restaurant de Lindenhof in Giethoorn. De campagne is een initiatief van WaterReijk Marketing in samenwerking met Weerribben Zuivel, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer en ondernemers uit de regio. Een blow-up melkpak van Weerribben Zuivel werd onthuld waarop de campagne gepromoot wordt. Het pak werd onthuld door ondernemers Klaas de Lange van Weerribben Zuivel, Martin Kruithof van Restaurant de Lindenhof en wethouder Wim Brus van de gemeente Steenwijkerland.

Wat houdt de campagne in?
Met deze campagne wordt de regio Weerribben Wieden landelijk onder de aandacht gebracht. De melkpakken van Weerribben Zuivel zijn onder meer verkrijgbaar bij Ekoplaza en Marqt. Op het melkpak staan tien arrangementen uitgelicht die samen met ondernemers in de regio zijn samengesteld. De arrangementen zijn allen unieke samenwerkingen waarbij verblijf gecombineerd wordt met bijzondere buitenactiviteiten. De consument kan deze arrangementen boeken via de actiesite http://www.weerribbenactie.nl/, tevens maken zij kans op een luxe vakantie in de Weerribben. Alle arrangementen worden de komende tijd getest door journalisten die voor landelijke media schrijven, zoals de Telegraaf, wandelmagazine Op lemen voeten en lifestyle magazine Salt.

Promotie voor de regio
De campagne “Pak je rust” maakt onderdeel uit van de “Wat drijft jou?” campagne die WaterReijk Marketing vorig jaar is gestart. Hierbij wordt het gebied gepromoot door middel van verhalen uit de regio in de thema’s natuur, water en cultuurhistorie. Deze campagne richt zich op landelijke doelgroepen. Daarnaast is WaterReijk Marketing bezig met een internationale campagne, in samenwerking met het NBTC en in samenwerking met stakeholders uit de regio.

Publicatiedatum: vrijdag 8 april 2016