Hanzesteden Marketing genomineerd voor de Netwerk Citymarketing Award 2018

Hanzesteden Marketing genomineerd voor de Netwerk Citymarketing Award 2018

Hanzesteden Marketing is naast gemeente Den Haag en Utrecht Marketing genomineerd voor de Netwerk Citymarketing Award 2018. De stichting heeft een marketingcampagne opgezet waarin het verbinden van de negen handelssteden centraal staat. 

"Ik denk dat wij genomineerd zijn omdat ons werk meer is dan alleen een marketingcampagne", aldus Elizabeth Stoit, brandmanager van Hanzesteden Marketing.

Verbinden
Volgens Stoit speelt het verbinden van de negen Hanzesteden (Doesburg, Zutphen, Deventer, Hattem, Zwolle, Hasselt, Kampen, Elburg en Harderwijk) een grote rol in de campagne. "Deventenaren weten wat Deventer uniek maakt, Zwollenaren weten wat Zwolle uniek maakt, daarom lieten wij lokale marketingorganisaties hun eigen stad promoten. Hanzesteden Marketing functioneert daarin als bindende factor", aldus Stoit. 

Tijdens de Dag van de Citymarketing op 6 februari wordt de winnaar bekend gemaakt.

Credits foto boven:  Sjoerd van der Wal Fotografie

Publicatiedatum: maandag 29 januari 2018